Free background from VintageMadeForYou
-->

2017. december 10., vasárnap

Karácsonyi szarvas pár

Akik rendszeresen nézik a facebook oldalamat, azok már láthatták, hogy így karácsonykor mennyire szarvas függő vagyok. Az idei évben azonban rájöttem, hogy bármilyen formában és mennyiségben jöhetnek a szarvasok 😀 Szóval! Már tavaly kinéztem magamnak szarvasokat a Pinteresten, mert igen csak függője vagyok ennek az "oldalnak" és ott láttam egy szarvaspárt, megvásárolható mintával. Akkor nem volt rá lehetőségem és már időm sem lett volna elkészíteni, így ez maradt az idei évre egy projekt. Szóval év elején megvettem a mintát itt és jól elterveztem mikor fogom elkészíteni. Persze nem így alakult, de a lényeg, hogy majd 1 hónapot vártak a szarvasaim arra, hogy kitömjem és összevarrjam őket.

 Tegnap, vagyis szombat hajnali 3.11 - kor felébredtem. Na jó, nem magamtól, hanem kaptam hangos ébresztőt és gondoltam legalább a család hadd aludjon, így felkeltem, benyomtam egy karácsonyi filmet és végre összevarrtam a szarvasokat (2 hete már ki voltak tömve a részeik). A hajnali fényeknél a rumliban fotózva
Kicsit jobb körülmények között

Végül elfoglalták a nekik tervezett helyet az adventi naptár tetején egy szarvasos gyertyatartó társaságában. Egyszerűen imádom őket

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése