Free background from VintageMadeForYou
-->

2017. szeptember 27., szerda

Félbehagyott keresztszemes kép

Egy réges-régen, vagyis 7 éve abbahagyott keresztszemes hímzéssel kezdődött a nyaram, 
pontosabban vele.

Amikor a legkisebb gyermekünkkel várandós lettem, akkor tudtuk, hogy sokat kell majd pihennem, feküdnöm. Akkor határoztam el, hogy bizony keresztszemezni fogok. Akkor nem igazán hittem benne, de vettem egy újságot, amelyben kettő hajó is volt. Hihetetlenül tetszett, de azt sem tudtam hol kezdjem, még aza alapanyag beszerzését sem. Majd miután körbejártunk Pesten minden kézimunka boltot, az újság hátuljában végül találtam egy igen közeli helyet Vácot, ami tőlünk kb 15 perc autóval. Nagyon kedvesek voltak és elkapott a gépszíj rendesen. Ekkor készültek a hajók és az órák is, amelyet ITT láthattok egyben.
Majd nagy volt a lendület és következett a fent látható kép, vagyis az, ameddig eljutottam vele. Kb 7 7,5 éve így várta a befejezést. Közben egyik karácsonykor elővettem, de nem sokat varrtam rajta, mert nem volt türelmem. 
Most azonban nagyon eltökélt voltam a befejezésében. Akkor már tudtam, hogy Dalma szobáját ki akarom festeni és eredetileg ezt a képet anno Ő választotta. Úgy voltam vele, hogy most akkor is befejezem és addig nem is kezdek bele másba. Bevallom napi 6 órában varrtam folyamatosan és majd 1 hónapig készült, mert ugye azért itt vannak a kutyák is, vagyis akkor még a picikre állandóan rá kellett nézni, ami persze sokszor egyenlő volt az ottragadással 😜
Na, de térjünk vissza a képre. Amikor folytattam, akkor a ház feletti fás résszel kezdtem és nagyon idegtépő volt kb 3 napig, mert egyszerűen nem akart valahogy kirajzolódni a kép. Majd átestem a holtponton és nagyon szépen haladtam, de tényleg így is majd 1 hónap alatt fejeztem be. A kontúrozásra már  sem időm, sem türelmem nem volt, mert az kb még időben ugyanennyit igényelt volna és szerintem így is látszik minden.
Még jó ideig a szekrényemben pihent, mert nem tudtam kitalálni mibe is tegyem bele, mert sajnos ahova régen jártam kereteztetni, Ők már nem dolgoznak, másban pedig nem bíztam meg (az egyik közösségi csoportban olvasottak után). Maradt a kedvenc helyem, az IKEA. Sajnos a képhez megfelelő méretű keretet nem kaptam, így nagyobbat választottam, ebben azonban a paszpartú sem passzolt sehogyan. Majd jött az ötlet, hogy akkor készítek bele egy másikat is. Újabb probléma, hogy ez szép és jó, de mivel "vonom be" ? Az itthon található papírjaim sehogy sem passzoltak a képhez. Majd emlékeztem rá, hogy Pure Design Évinél láttam már olyan megoldást, ahol a paszpartút textillel vonja be. Na, akkor keresés az anyagok között. Dalma szobája ekkorra már ki volt festve, így azonnal a fal színéhez is tudtam nézni az anyagokat. Megint csak, mily véletlen 😛 az IKEA -s anyagok között találtam egy színben tökéletesen passzoló, vagyis a fal színével teljesen megegyező anyagot. Féltem, hogy a felkasírozás nehéz lesz, de szerencsére nem így volt.




Íme a végeredmény, ami persze az üvegnek köszönhetően szinte fotózhatatlan.

Ja, hogy a fal színe milyen? Azt majd egy másik bejegyzésben megmutatom 😁😜

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése