Free background from VintageMadeForYou
-->

2015. február 9., hétfő

Miből lesz a cserebogár? 5 - laminált szekrényajtó

Van egy viszonylag kicsi konyhám, ami Anyukám által vásárolt konyhabútorból van összerakva. A za fajta, ami szerintem a legtöbb lakásban felelhető, laminált (MDF) ajtó rajta a műanyagos borítással. Nem szeretem, de ez van :( Sajnos a sütő melletti ajtóknál (mert rossz szokásom, hogy sütés után félig nyitva hagyom az ajtót, amíg a sütő kihűl teljesen) észrevettem, hogy elkezdett feljönni a műanyag borítás, aminél a kisebb kiálló és akadó részeket már korábban leszedtem. Pénz ugye nincs új bútorra, de még ajtó cserére sem. A Férjemnek hónapok óta magyarázom az ajtók lefestését, ami miatt nagyon is hülyének nézett. A neten, illetve egy csoportban már láttam jó ötleteket, de itthon akkor is elvetették az egészet.
Hétfő reggel Anyukámnak meg akartam mutatni, hogy újabb helyen feljött a műanyag borítás, amikor valószínűleg kicsit erősebb mozdulattal a széléről indítva behasítottam a fogantyúig a borítást. Nagyon ronda volt és így nem is maradhatott, így ajtó leszerel, a nagylány pedig leszedte kb 2 perc alatt az egész maradék műanyagot.

 Szóval kaptam egy ilyen ajtót :( Nem szép látvány, de legalább lehet rajta kísérletezgetni :)
 Ennyire egyben jött le szinte minden
Így jár akinek nem telik rendes waxra és festékkel kell megoldani az "öregbítést" is
Itt már a helyére visszakerült. Felette látható a fiókon, hogy milyen is pontosan és hát az a szín, ami az eredeti nem igazán a kedvencem.
Apa reakciója, hogy akkor mehet a többi ajtó is ilyenre :) Azt hiszem viszont kipróbálok egy másik festéket is, bár zománcfesték révén ez is bírja a mosást, de sütő mellett jobb lenne a radiátor festék.
Ja és szabad kezet kaptam az étkező garnitúránk átfestésére is :D

Azóta festem ám a többi ajtót is :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Szeretném megkérdezni, hogy a többi ajtóról is leszedted a borítást, vagy úgy lamináltan festetted le. Nekem is ilyen a konyhám, szeretném lefesteni. Milyen festéket használtál? Köszönöm: Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika! Köszönöm, hogy tőlem kérdezel :) Kérlek írj a bottyangyongye@gmail.com email címre és akkor mindenre pontosan válaszolok, illetve küldök át fotókat is még :) Köszönöm! Anita

      Törlés